Divayorgun Öncelikle iyi geceler. Annemle babamın boşanma davası için gitmiştim ben adliyeye. Dilekçeyi kendiniz yazmazsanız yazdırıyorsunuz, 400 TL civarında bir para aldılar. Daha sonra gün almak için de 1000-1700 TL civarında bir para aldılar. Ama dava sonrası size iade edilen belli bir miktar oluyor. Onun için IBAN veriyorsunuz. Davanızdan sonra hesabınıza para yatırıyorlar. O da 700 civarıydı anneme yatan yanlış hatırlamıyorsam. Mayıs ayında bu şekildeydi.
Ben de annemle 5 aylık hamileyken koşturdum ordan oraya