Feridece28 Yine de dik pozisyonda dururken olması daha iyi diye biliyorum. Zorunda kalmadıkça yatar pozisyonda olmaması gerekiyor. Bazı anneler kısmına girer miyim bilmiyorum ama 😅 Bebegim 4 aylıkken 10 gün hastane 1 ay evde günde en az 4 kez kullanmak zorunda kaldığım için biliyorum 🤦🏽♀️
Hosgeldimbenanne Ben fizyolojik de dahil hepsini bir de kullandım, ayrı ayrı da kullandım. Bildiğim kadarıyla sıkıntı oluşturmuyor. Geçmiş olsun miniğimize🌸 Rabbim tüm hastalara şifa versin.