Selmaclk Bebegimin laktoz intoleransi var. Sadece anne sütüyle besleniyor bu yüzden diyet yapıyorum. 3ncu ayda rota aşısı yaptırdik ama laktoz intoleransi olan bebeklere önerilmiyormus ve doktor böyle bir durumdan bahsetmedi bize. Doğal olarak üzgün ve tedirginim. Kaş yapayım derken göz çıkarmış olabilirim. Var mi ayni durumda olan ?
Edininannesii Selmaclk bizim neye alerjimiz var bilmiyorum bulamadık ama rota ben de yaptırdım ve ikisinden sonra da aşırı huysuzlanıp yüzünde egzamalı başladı ve ben bunu sonradan anladım keşke yaptırmasaydım
Candy_88 Selmaclk biz de gürültülü kaka, sürekli tekrarlayan pişik, mukus vs vardı.. Rota yaptırdım 15 gün ishal oldu bebeğim.. 1-2 yaparken günde 6-7′ye çıktı.. dr. 2.dozunu yaptırmayalım dedi.. İnş sizde yapmaz.. İlk kızım da yan etki yapmamıştı..
Selmaclk Edininannesii oncelikle geçmiş olsun.sifa olmuştur inşallah ama bağırsak problemi yasayan bebeklerde önermiyorlar. Bizim egzama yoktu ama kanli kaka vardi
Selmaclk esra101010 laktoz intoleransi dedi sadece katin ağrısı gaz ve kanli kaka var deride döküntü olmadi
Selmaclk esra101010 iyice arastirip yaptirin eger yaptiracaksaniz ben doktor bisey demedigi icin bilmeden yaptırdım. Ama alerjiyi tetikleyebilirmis rota. Gittiğiniz doktora mutlaka sorun bu durumu
Selmaclk Candy_88 anladim cok gecmis olsun. Bizim yaptirali 4 gün oldu. 1 defa kanli kaka oldu bi daha olmadı. Ishal veya ekstra huzursuzluk da olmadi. Ama alerji tetiklenebilirmis ondan çekindim. Ikinci doz için baska bi doktora danisacagim
ftmgz Selmaclk 2.5 yaşında gazı sadece uzun sürdü şişkinlik mukuslu kaka dışkı yaparken zorlanma bir yaşından sonra daha iyi oldu hareketlendikçe bitiyor korkmayın benim kızım şişman olduğundan geç döndü o yüzden geç oldu yoksa daha erken biterdi