3 aylıkken ben de uyandırıyordum 4 5 saatte bır, doktoruma sordum artık uyandırma acikirsa uyanır dedi. Verimli bir uyku da beslenme kadar önemli :) biz 5 ayligiz o zamandan beri uyandirmiyorum. Sürekli uyandırdığın zaman ilerde acikmasa bile rutin haline getirip emmek için uyanabilir