Hllasaf Merhaba son 1 haftadır bebeğim gece uykusuna geçmekte çok zorlanıyor sebebini anlayamadım gündüz sorun yok ama gece zor uyutuyorum mamayı da yemek istemiyor hiç ek gıda veriyorum sürekli neden olur sizce ya bir fikri olan var mı 🥹
Aliceharikalardiyarinda Hllasaf diş dönemi olabilir benimki de 7,5 aylık anamı ağlatıyor. 8.ay atağı da var. Aman ne atakları bitiyor ne dönemleri 🤯🤯🤯
Minikkizimm Hllasaf 8 ay 14 gunluk bizimkide atak döneminde. Bide üst disleri cikiyor. Her gece en az 10 defa aglayarak uyaniyor uyuyamadan neredeyse sabahi yapıyorum.. Inşallah geçicidir düzelir çook fazla yoruldum
Rumeysaden Canım anlattığın dişe çok benziyor benim bebeğimin maşallah uykusu çok iyidir ama dış doneminde kalkmaya başlıyor iştahı kesiliyor gece oluyor ama bir bak tedagir çok iyi geliyor uyumadan veriyorum güzel uyuyor
Minigimdoruk Biz de 8 ay 7 gunluguz iki haftadır gece uykulari kotulesmeye başladı galiba önümüzde bir atak dönemi var
Hllasaf Minikkizimm yaaa yalnız değilmişim 🥹 bizimki mama yemeyi de reddiyor gündüz uykuyla bir sorunumuz yok ama en son akşam uykuya geçmek çok zor
Minikkizimm Hllasaf bizim gece gündüz sorun valla günduz yine geciyo bi sekilde ama gece cok zorluyor. Allah ım sabir ver diyorum hep. Cok çook huysuz 😔