TugcenurLina Merhaba kızlarrr arçeliğin 800 km olan kurutma makinasını ve mavi yumoş lilyum kullanıyorum ama kurutmadan sonra yumuşatıcı kokusu kalmıyor ne yapabilirimmm ?? Servis bi tablet koku taktı onu sevmedim çıkardım ben.
Kokoshbaby TugcenurLina ben kurutmayı clıstrmadan önce çamaşır kokusu sıkıyorum.chakranın miss gbı kokuyorr
IkraMustafaFatmanur TugcenurLina evet maalesef kurutma kokuyu alıyor bende beko km90 kullanıyorum kendi kokusu bitti vernel olarak da yumoş şakayık koyuyorum biraz fazla koyuyorum mecburen 🤷♀️çok yüksek ısıda kurutulmasa da gitmez diye düşünüyorum ama bilemedim
TugcenurLina IkraMustafaFatmanur normal günlük programda 2 saat kurutuyorum aslında. Ondan düşükte de kurumuyorlar ki 🤔
Kokoshbaby TugcenurLina kurutmaya çamaşırları koyduktan Snra çamaşırların üzerine rastgele sıkıyorum miss gbı kokuyor💕.Arkadasımda yumosun oda spreyını skıyordu koksun diye 😀oda mis gbı kokuyor ✨
IkraMustafaFatmanur TugcenurLina evet benim de karma iki saat sıcaklık derecesi de 1 seçiyorum şuan memnunum bıraktığı kokudan aslında ben fazla ağır kokmasını sevmiyorum
TugcenurLina Bende koku kalmıyor 😂 makinanın kokusu geliyo sanki çamaşırdan böyle sıcaklığın verdiği değişik bi koku yanık gibi çözemedim yeni kullanmaya başladım