Kızım 10. Ayına girecek dişleri yeni çıkmaya başladı bende geçenlerde baya büyüdü artık emziğini büyültüyüm dedim 6-18 ay olarak aldım çocuk dişten mi yoksa emzik ağzına büyük mü geldi emziği bıraktı önce ağzından düşürmeyen hep uyurken onsuz uyumayan çocuk almıyor önceki emziğini de veriyorum ama fayda yok ağzına alıyor atıyor veriyorum ağlıyor ne yapacağımı şaştım kimisi daha iyi diyecek ama bu sefer de dudağını emiyor ağzına herşeyi sokuyor doğduğundan belli avent emzik kullanıyoruz bu arada ne yapabilirim bana bir akıl verin tekrar emziği almasını istiyorum 1 haftadır durum bu