hellokaan İyi geceler Sizler bebeklerinize 1 yaş hediyesi olarak neler aldınız? Ben scoot and ride scooter alıcaktım teyzesi sürpriz yapıp almış. Mektup yazıp vesikalık çektireceğim. Güzel fikirlerinize ihtiyacım var:)
Dolores hellokaan biz 1.yaş hediyesi olarak lego duplo ve atkı bere takımı almıştık :) 2.yaş hediyesi otopark, araba, uçak, vinç, bol bol çıkartmalı kitap, boya aldık. Zevkler değişiyor tabi 😁
BENOYLEUYGUNGORDUMM hellokaan ben bebeğime büyük bi doğum günü partisi yada hediye almayı düşünmüyorum. Babası ile karar verdik kendi çapımız da çocuk esirgeme kurumuna büyük bi bağış yada oradaki yavrulara hediyeler almayı düşünüyoruz. Aramızda bi pasta kessek yeter diye düşündük
Meri-Mel EcrinMelek1- Aaaa ne kadar güzel fikir imiş ya maşallah sübhanallah hemen bunu yapmak istiyorum 😍
hellokaan BENOYLEUYGUNGORDUMM bu çok mantıklı geldi ilk doğum günü olduğu için aileler arasında kutlayacağız böyle bir hediye mantıklı geldi başka çocuklara hediye almak🤭
EcrinMelek1- @Meri-Mel diğer bayanın yazdığı da mantıklı o bizim aklımıza gelmiş olsaydı belki yapabilirdik bizde kendi bağışımızın fikrini bı Instagram sayfasında gördüm bayan benim kızıma hediye alacaklar almasın onun yerine sma lı bir çocuğa bağışta bulunsun diye story atmış ve makbuzlarını da beni etiketleyerek paylaşın bende sayfamda paylaşayım bir sürü çocuğa yardım etmiş oluruz yazmış o gün storysi doluydu bende ordan görüp eşime söyledim ve öyle bir karar verdik ben ayrıca meyve kesme oyunu aldım sırf elim boş olmasın doğum günü partisinde diye 🥰
Meri-Mel EcrinMelek1- Çok güzel iki düşünce bizim geçti ama neden yine yapmayalım ki işte akıl akıldan ustun ve değerli çok iki aileyi de tebrik ederim Rabbim hiç kimseye dert keder vermesin verdiğine de derman versin tüm sma li bebeklerimiz sağlığına kavuşsun insAllah esirgeme yurdundaki yavrularımıza da mevlam şefkat elini uzatsin güzel ailelere denk gelsinler