Merhaba kizceler nasilsiniz konuya girmek istiyorum kızlar hamileliginizin ilk başlarını hayirliyormusunuz yani gebe olduğunuz andaki o bebeğin ana rahmine tutunmasini yaşayan anneler vardır sormak istedim 7 aylık kizcem var ilk gebeligimde adet olcam gibi sandım bel ağrısı ve batmalar oluyordu tabi ben biliyordum ama bebeğin ana rahmine tutunmasi nasıl olur bilirmisiniz hani Bi ağrı olur tarif edebilirmisiniz yani konuyu nasıl anlatacağımız bilmiyorum çocuk tuttuğunda adet savcısının farklı nasıl bir belirti oluyor Acaba bel ağrısı batma kaiskta elektrik çarpması gibi bugün çok fena Bi anda sol kasigim sancılarını geçti Adet mi dehilmi anlamadim