Unicorn67 tencerede çok az kaynatıyorum kaynamaya başlayınca hemen kapatıyorum neyde mayalayacaksam oraya alıyorum orda ılımaya bırakıyorum 45 47 derece oldu mu mayalıyorum ev yoğurdumm vardı maya olarak onu kullandım bir yemek kaşığından az koydum 1 litre süte ağzı açık bir şekilde üzerine süzgeç koydum sonr bir kat süzgecin orta kısmı açık kalcak şekilde örttüm sonra bir kaç kat daha güzelce örtüp sardım 5 6 saat dışarda bıraktıktan sonra üstünü açıyorum yarım saat sonrada kapağını kapamadan 1 günde buzdolabında bekletiyorum 🤗