Ali_asaf_10
Yanlız krizi o değil ben geçirdim 😃
Yaaa oğlum çok değişti iki ayda katı gıdaya alışamadı bir türlü diş döneminden dolayı neyse herşeyi ezerek veriyordum en azından herşeyi yer tat ayırt etmezdi şimdi eliyle vurup itiyor yeme içme yok , uyku zaten yok , birde sürekli babasıyla ikimiz yanındayız ağlıyor çekiştirip kucağınıza alsın diyor ne oyun biliyor ne oyuncak oynuyor alıyoruz bir heves fırlatıyor geçer diye bekledim ama en son patladım annemlere geçtim biraz rahat ettim 🌸