Dejajavu Gece ilk uykusuna yattığında çok 5 /6 saat uyuyor . Sonrasında 2 saat de bire düşüyor . Gündüz toplam uyku saati 3 ü falan bulur kısa kısa yatıyor . Akşam yattığında emzirmek için uyandırmalımıyım
Uraztos Dejajavu hayır acıktığında o uyanır zaten hiç uyandırma. Gece uykusu 5 6 saat kesintisiz ideal bence acıkmaz. Uyandırdığında bir süre sonra ona alışıp o alışkanlığı devam ettiriyorlar hiç bozma bence uykusu güzel maşallah
semosderler Dejajavu benim kızımda aynı , kendi ne zaman isterse o zaman uyanıyor , ben hiç uyandırmıyorum doktorumuzda 6 saat bile uyusa uyandırma o acıkınca uyanır diye
minnakveannesi Dejajavu hayır bu dönemlerde uykusunda 7 saate kadar açlık olabilirmiş kendisi uyanmadığı sürece gerek yok uyandırmanıza
semosderler pozitifanne06 ben 20 günlük falandı uyandırmayı bıraktım , gün içinde takip ettim uyku düzeni bozuluyordu huzursuz oluyordu çünkü , 2,5 aylık olucak halen aynı devam ediyoruz
Dejajavu semosderler kilo almasına etki eder mi uzun süre uyuması . 2ay 24 gün 5 kilo da . Bu 24 günde 100 gr almış
semosderler Dejajavu benim kızım 2 ay 12 günlük 4 kilo , doktorumuz her bebeğin bir kapasitesi var kimisi bu ayda 7 kilo olur kimi 4 eğer aylık 600 gram alıyorsa yeterli bizim için almıyorsa sıkıntı dedi
Dejajavu semosderler Hamile iken ne ben nede bebek kilo almıyordu çok çabaladım olmadı halende istemeden zayıflıyorum normalde kilo alan biriydim niye böyle olduk bilmiyorum . Sezeryan oldum çıktığım an göbek falan kalmadı eski halime döndüm bebek 40+4 de oda ebe eliyle uyarıp açılmamı sağladı mecburen öyle doğdu 2800 dü kilosu
semosderler minnakveannesi ben iki ayrı doktora gittim ikisi de 600 gram dedi , sağlık ocağı da aynı şekilde 600 gram aldıysa tamamdır dedi
semosderler Dejajavu benimde kızıl aynı doğdu , çıkana kadar da 2600 e indi , bende 8 kilo aldım ama sonrasında gitmedi , eğer doymasa yada aç olsa ağlar zaten
semosderler Dejajavu aslında bu tüm annelerde var sanırım , benim şuan çevremde 4 tane yenidoğan var benim kızım en küçükleri kilo olarak ama boyu 56 cm kiloya değil boya gidiyor
10mercan Benımde sorunum ayni hanımlar ne yapcagımı bende bilmiyorum 2 aylık geceleri kalkıp mama verıyorumartık kalmasam mi bilmiyorum napcagimi şaşirdim bende