Sdyll 6 ay 22 günlük bebeğim 3-4 gündür gece saat başı uyanıp doğrulup oturmaya çalışıyor, ne zaman biter uyuması için ne yapmak gerekir yardımcı olabilecek, başından geçen birileri var mı acaba?
Edininannesii Sdyll kıyamam ya oturmayı mı öğrendi biz de 6 ay 3 günlüğüz doğrulmaya çabalıyor niyedir acaba ben de merak ettim yorumları
Waris_ Sdyll ben de burada bekliyim. Oğlum 6 aylık oldu 1 haftadır uykular haram. Doktoru gece maması verdi ama biberon daha önce kullanmadığımız için bir türlü kabul etmedi. Ne yapacağımı şaşırdım.
gulyabani Sdyll yeni oturmaya başladığı için öyle oluyolar yeni bişey öğreninde devamlı tekrar ediyolar ayakta durmayı öğrenince de devamlı ayaga kalkıyolar kızım oyleydi zebellah gibi dikiliyodu gecenin bir köründe 😂😂 şimdi 17 aylık oldu su ver demeyi öğrendi uyanıp su ver diye kalkıyor😂😂
miracatilla Sdyll bunlar geçici süreçler sabret bir hafta 10 gün anca sürecektir. Ne zaman yeni bir şey öğrenseler böyle oluyor zaten merak etme. Ama sen gene de uykuya döndürmeye çalış istikrarlı ol ki alışkanlık haline hetirmesin
Sdyll Edininannesii 5.5 aylıktan beri desteksiz oturabiliyor ama kendisi doğrulup oturmaya yeni başladı
Sdyll Waris_ 5.5-6 ay civarlarında uyku gerilemesi var maalesef biz de yaşadık çok zor geçiyor, 15-20 dkda bir uyanırdı uykuya 1 saatte dalardı tekrar
Sdyll gulyabani eyvah böyle her öğrendikleri şeye uyanıp yapacaklar mı 😂 gece gece uyanıp bir yandan ağlıyor bir yandan doğrulup oturmaya çalışıyor gülesim geliyor ama çok da uykum var artık 🥲
Edininannesii gulyabani ya çok tatlı bu bebekler ya yeni dünya resmen. Çok yoruluyoruz evet ama o kadar masumlar ki her şeye değiyor komik şeyler 👶🏼
gulyabani Sdyll hepsinde değil ama belli başlı şeyler de yapıyolar canım gözlemlediğim kadarıyla benim de ilk çocuğum daha yeni yeni tecrübe ediyorum. Ahh uyku deme bana kanayan yaram doğduğu günden beri dün o kadar ağladım ki bugün gözlerim şiş geçti hala düzene girmedi gece bi kalkıyor saatlerce uyumuyo 1 aydır😒
Edininannesii Sdyll ya bi de bir şey soracağım biz beslenmede hala sorun yaşıyoruz yani ben hala anlayamıyorum doyuyor mu aç mı gazı mı var ben de mi sorun var günde kaç besliyorsunuz benim sütüma çok azaldı mama veriyorum üzerinde yazanı versem içiyor aslında ama kusuyor biraz ve sanki rahatsız oluyor biraz daha az versem sanki hala istiyor mesela iki üç saat geçiyor acıkmış gibi ağlıyor tekrar veriyorum tabi her çocuk farklıdır ama neyi yanlış yapıyorum acaba
Sdyll Edininannesii ben de bazen anlamıyorum aç mı tok mu diye aç olduğunu düşündüğümde emzirme pozisyonuna getiriyorum kendisi açsa emiyor aç değilse kendini geri itiyor. Mesela ben hep takip ettim kaç saatte bir emmek istediğini, benim bebeğim yarım saatte ya da bir saatte bir emmek istiyor ben genelde saate bakıyorum hep öyle anlıyorum acıkmış olabileceğini
miracatilla Sdyll seni çok iyi anlıyorum ama yapacak bişey yok 😂 ne zaman bişi öğrenseler uykular 💩 a sarıyor 😂😂 hani ne bilim diş olsa sana dişine sürecek bişi falan öneririm ya da işte başka bir rahatsızlık olsa şunu bunu yap deriz ama gelişim basamakları böyle malesef. Hatta bunu yapıyo olması herşey yolunda gelişim normal ilerliyor demek bunun için sevinmemiz bile lazım 😂
gulyabani Edininannesii evet kızımda beni çok güldüyo bugün mesela ayran yaptım söylemesi ayıp bir bardak ayranı komple bilinçli döktü tam sinirlendim sakin kalmaya çalışıyorum eğilip yüzüme bakıyo hı hı diyo gel de kız😂
birbebekmasali Sdyll bebeklerde ertelenmiş öğrenme denilen bir durum var gördükleri ya da öğrendikleri birşeyi çok daha sonra tekrarlamaya başlıyorlar , o da oturmayı öğrendiği için bunu sık sık yapıyor 😊 kızımda öyle çok da hoşuna gidiyor üstelik başarmanın verdiği heyecan var tabi
birbebekmasali Sdyll bizim ki oturup bir de alkislamaya basliyor 😀 tm da neyi alkışlıyoruz kızım noluyo 😂
Sdyll Edininannesii her bebek farklı 🤷🏻♀️ benimki doğduğundan beri böyle yarım saatte bir saatte bir emer hep hiç uzama olmadı bizde