Hope77 Çok zor gece uykusnu benm ilk kızım 7aylkti hep memede uyuyodu memede meme diyodu ek gıdayı red ediyodu bı gece kesecem seni memeden dedm büyük konstm sanrm sabahına almadı şaka gibi ama mavi rengi boyle süt geldi doktoruma sordum olgun süt o artk kendi bırakmış memeyi dedi Aptamil vermsti🤦 yemesi güzelse sadece geceleri emzrin oda uykulu olunca bence öyle öyle terger diye düşünüyorum