Herkese merhaba
Bebeğim bir iki gündür saatte bşr diyebilirim öksürğyordu hafiften ama bugun fazlalastı oksuruken aglıyor sesı degısmıs gıbı pazqr oldugundan goturemedım bı yere acıllık de gelmemıstı durumu ama sımdı aglamaya baslayınca elım ayagıma dolandı. Yarın randevumuz var ama korkulacak bısey degıldır ınsallah basına gelen varsa tecrubesını paylasaa keske benle🙏🏻yarın olsa hayırlısıyla ınsallah bıseyı yoktur nebülizatörle buhar verıyorum ıcıne serum fizyolohık koydum daha da bıse yapamıyorum iştahı da zaten azdı iyce gşttş emmek ıstemıyor bıberon ıstemıyor aglıyor