Elistos1 4 aylık bebeğim gripti az öncede öğürerek balgamlı kustu baya sabah hastaneye gidicem neden böyle kustu astımdan korkuyorum
Bebetonunmotheri Elistos1 balgami atiyor baska bisi yoksa cok iyi bisi Bebekler 3 sekilde balgam atarmis Kusarak Öksürerek Buyuk tuvaletiyle
Elistos1 Pol34 evet ama daha önce bronşit başlangıcı geçirdi yine böyleydi o günden beri balgamlı kusması devam ediyordu ama bu kadar şiddetli değildi
Elistos1 Bebetonunmotheri evet ama 2,5 aylıkken bronşit başlangıcı geçirdi yine böyleydi ilerlemiş olmasından korkuyorum