Bebeğim 5 aylık yaklaşık 1 aydır gece uykusuna yatırdığımda(8 buçuk 9 gibi) sabah 5’e kadar neredeyse 10 kere kalkıyor uykuya geçişlerde ve uykuya dalmakta çok zorlanıyor atak desem 4.ay atağı bitti diye düşünüyorum ne yapabilirim sizce çok yoruluyorum tüm günüm onu uyutmakla geçiyor sonra da üzülüyorum kendi de uyumak istiyor ama dalamıyor uyanıyor sürekli?