sanathanimm34 Kızlar 3 ay 3 günlüğüz ve 2 gündür kendini uykuya verdi. 1 hafta önceki gibi gülmüyo .. hep mayışık gibi.. ateşide yok.. böyle durum yaşadınız mı? Atak ayı olabilir mi?
sanathanimm34 doublemamaa merhaba. valla 2 yıl önce yazmışım bunu. bende çok hatırlamıyorum ama kendiliğinden geçmişti..