Miray17 Sevgili annelerim fairy marka kullanıyordum normalde bir kaç tablet kaldı İsrail malı olduğu için başka bir marka almak istiyorum. Hangi markayı önerirsiniz başka bir marka kullanmadığım için bilmiyorum. Memnun kaldığınız bir marka var mı?
Ayfa1608 Miray17 bende post açtım az önce trendyolda karşıma çıktı Tampa marka sanırım türk malı memnun olanlar da var galiba onu deniycem. Bende hep fairy finish kullanıyordum stoğum bitti savaş çıktı bimden almıştımç o bitince Tampa deniycem
LearningMom Miray17 çok uzun zamandır domol kullanıyorum çok memnunum hiç koku bırakmıyor ve temiz yıkıyor
crnkmsl Ayfa1608 ben aldım hiç güzel değil boşuna paranızı vermeyin temiz yıkamıyor bi de bardaklarda kaşık ve çatallar da su lekesi bırakıyor
Ayfa1608 seboss35 daha 4-5 defa çalıştırdım onunla makineyi şimdilik bişey yok ama uzun süreli kullanımda olur mu bilmiyorum
LearningMom Miray17 kesinlikle öyle. Birde annem tarım kooperatifden aldım memnun kaldım diyordu oda kokmuyormuş ve çizmedi hiç güzel diyordu
mervekb Miray17 tarım kredide 2 marka satiliyormuş, Elit marka olanı güzel yıkıyor yazmışlardı bende onu deneyeceğim.