denizveada 2 aylik kizimin yuzu kurumus toprak gibi . Sert pütürlü ve kabuk kabuk . Bebeklerinizde Cilt ve yüz kurulugu icin kullanip memnun kaldiginiz bir urun varmi ?
Nurbost denizveada mustela kullanıyorum 9.5aylık doğmadan önce almıştım hala bitmedi biraz pahalı ama baya gidiyor
sunflower01 denizveada kesinlikle ama kesinlikle niveanin nemlendirici bebek losyonunu önermiyorum Almayın aldırmayın hemen alerji yaptı bebegim için vücuduna kullanmıştım asla memnun kalmadim kendim kullanıyorum bana bisey yapmadı bebeklere ağır geliyor sanırım