demetusss Selamlar ben bu bebekler için çikolata şekerleme hediyelik dükkanı açmak istiyorum sizce tutar mı
pasaklisinkukuli demetusss yaşadağın yer önemli evden yapıp interneggen satış yapmayı dene bi süre kira vb masrafı da olmaz