Kızlar göğüs ucu yaram aktif ve emzirirken diğer göğüsten süt aşırı çıkıyor bu durumda hangisini kullanmam mantıklı ve hangisi yaralarıma daha iyi gelir çünkü birisi Çelik birisi plastik kullanan varsa yardımcı olabilir mi akan sütleri toplamak için Avent mi sizce mantıklı normalde bir göğsüme emzirirken diğer göğsüme pompa takıyorum ama çok acılı oluyor göğüs hücum yara olduğu için bu yüzden acısız bir şekilde sütlerimi toplamak istiyorum ama akıl verin ne yapmalıyım