Bebeği emmeyip de sadece mamayla besleyen var mı ya da sütünü sağıp takviye olarak mamayla besleyen var mı ?
Beni emmiyor bebeğim ben de sütümü sağıyorum bazen de sütüm az oluyor 30 ml falan çıkıyor mama veriyorum.
2 aylık benim bebeğim çok yoruldum etraftan niye emmez niye beceremedin diyen o kadar çok kişi oluyor ki yoruldum
Ben de çok istedim çok çabaladım göğüs ucum yok günlerce hemşire yanlarına gittim belki onlarla başarırım diye emmedi inat etti almadı damağına gelmesini istedi dümdüz bi deri göğsümün ucu resmen ben ne yapayım rabbim böyle nasip etmiş çok ağladım çok üzüldüm çok çabaladım ama ne yapayım daha fazla .
Bazen diyorum keşke emse ama bazen diyorum Allah sağlığıyla sıhhatiyle bi evlat nasip etti karnı doysun da nasıl doyarsa doysun diyorum.