ankarageldedi Prensesannesii44 Bedelli miymiş? Bende ne süreçler ayrı kaldım. Bedelliyi geç altı ay bile ne ki.. Ama biz alıştık bir yerde işte.
MuslumElifAhlas TazeAnneeeeee Nerede askerlik yapıyor belki birimiz o şehirdeyizdir yada orada tanıdığı askeri personel vardır
ankarageldedi TazeAnneeeeee Tez zamanda kavuşun inşallah. Eşimde yarın göreve gidiyor. Bakalım bu sefer ki ayrılığımız ne kadar sürecek bizim..
Prensesannesii44 ankarageldedi eşim polis memuru ilk zamanlar göreve gitmişti oğlum 4 aylıktı 13 aylıktı geldiğinde ay gözümde canlanır mazi,🥹🥲
Prensesannesii44 TazeAnneeeeee orası öyle ama aylarca hatta senelerce ayrı kalanlar olunca 21 gün komik geliyor insana
hayalperest2310 TazeAnneeeeee eşim astsubay bedellileri eğitiyor ki çok kişiye iyilik yapar Amasya’dayz😂
TazeAnneeeeee ankarageldedi Sizde tez zamanda kavuşun inşallah bizde iş için ayrı kaldığımız oluyor dört gün en fazla bu sefer uzun geldi bana hiç olmadığı için tabi sizlerin daha zor bebek olunca daha zor
ankarageldedi Prensesannesii44 Eşim asker benimde. Ben saymayı bıraktım ya valla. Yarında gidecek. Bakalım kavuşmamız ne zaman olacak.
Prensesannesii44 ankarageldedi sağ salim gidip gelsin bizm o görevler geride kaldı çok şükür rahatız 4,5 senedir
ankarageldedi Prensesannesii44 Gittiğimiz hiçbir yerde oh bee görev yok diyemedik adam hep gidiyor hep gidiyor 😂