seda_asan1 ben çok çok eski yıllarda olmuştum doktorum bi krem vermişti birde şampuan yazmıştı onları düzenli bir şekilde kullandım bütün kullandığım eşyaları yüksek derecede yıkayıp siyah çöp poşetlerinde üç gün beklettim ki o mikrop ölsün çünkü heryere bulaşıyor o odamı evimi havalandırdım daha sonra duşa her girdiğimde kullandığım eşyaları hep yıkayıp siyah poşetle bağlayıp üç gün bekletip öyle koydum dolaba ve kremle şampuanıda düzgün kullanınca geçti şampuan çok iyi geliyo tek başına krem işe yaramıyo doktorundan şampuan iste