TubaaTac Merhaba kuzular mama sandalyesi almayı düşünüyoruz fakat şu maliyeti yüksek olan ve düşşk olan arasında kararsızım tavsiye ettiğiniz bir marka yada model var mı ?
Sevvoo TubaaTac ben pilsan in düz olan modelini aldım 60 tl ye sanırım ikeà daki de düz bişey. Arastidim baya bende ama 300 400 tl verilecek kadar önemli değil bence içine de güzel bi minder aldım bebeğim gayet güzel oturuyor yemegini yiyor. Cok fonksiyonlu olması önemli gelmedi bana fuzuli para gibi geldi.
G_ADAN TubaaTac chicco polly 2in 1 aldım ama maliyetinin yüksek oldhğunu düşünüyorsanız tutunlu anne veya ketgo da kaliteli ve pahalı olanların hepsinden var ve öok uygun fiyata ben şimdi üzülüyorum niye ı kadar para verdim oralardan almadjm diye😊
habibe_omerasaf Aynı durumdayım su an her yeri arastırıyorum. Tekerlekli olanlar birz maliyetli baktım cok hosuma gittiler fakat o kadar para vermeye gerek varmı bilemedim. Dün şok markette denk geldm pepeli mama sandalyesi normal standart olanlardan. O da hoşuma gitti aslnda. Kullananlar yardmcı olursa cok cok sevinirim
habibe_omerasaf Sevvoo minderi nereden aldınız peki. Bende şok markette pilsan gördüm baya güzele benziyo
aliannesi G_ADAN o çok güzel ve sağlam bir sandalye gerçekten. ablam iki çocuğuna da onu kullandı çok memnundu. ben de bugün araştırırken bakayım dedim ama hakikaten çok pahalı. o tabi 8 yıl önce almıştı, dedim keşke bana da saklasaymış😂
Sevvoo habibe_omerasaf bi bebek magazasndan almıstm 20 tl ydi. E bebk de de gördüm babyjem bebek minderi yazarsanz çıkar
habibe_omerasaf Sevvoo peki teşekkürler 😊 mama sandalyesinden memnunmsnz peki pilsan marka olarak hic bilmiyormda
Minikprensim TubaaTac ben de sizin yaşadığınız kararsızlığı yaşadım. E bebekten joie mimzy lx aldık geçen hafta. E bebekte 60-70 civarında olan bi sandalye daha var fakat aşırı dandik geldi bana sallanıyordu. O yüzden bunu aldım. Yakından görünce karar vermesi kolaylaşıyor.
Mustafa_Cinar TubaaTac ikea antilop kullanıyorum gayet memnunum zaten yemekten yemeğe oturuyor fazlasında sıkılıyor çıkmak istiyor iyiki çok pahalı bişey almamışım 😊
Masalim TubaaTac canım bıme 16 sınde 50 kusurw gelıyo ablam soktan aldı o kullandı sımdı ben kullanıyorum baya saglam bı bak derım😀