Kızlar selam. 2 ay 20 günlük bebeğim var. Normalde ilk zaman 3 saatte bir 30ml mama yiyordu. Sonra 2 saatte bir 60a çıktık. Şuan 1-1.5 saatte bir 60 yiyor.
Normalde ayına haftasına göre günde 5 kere 120ml yemesi lazım. Ama az yiyip sık yiyor. Doymuyor mu anlayamadım. 60 değilde 90yaptığım zaman muhakkak 30unu bırakıyor yada yiyip kusuyor anlam veremedim 🤯🤯