Bebeğim 1 aylık. İlk 10 gün zorla emdi ama sütüm çok çok azdı. Sarılık oldu mamaya başladık biberon ile. O süreçte emmedi sütüm tamamen kesildi . Sağsam da gelmiyor artık. İki göğsümden bir tatlı kaşığı zor çıkıyor. Bir aylık meme almayan bebeği memeye döndürebilir miyim? Yaşayan oldu mu? Sütüm tekrar gelmeye başlar mı?