Zuzu_pufy 7 aylık daha bir kere düşmüş değil ama dusedebilir kimse kimseye bu şekilde ezikliğini konuşamaz yaptığın ayıp karşında köpeğin varmış gibi üstten konuşmuşsun anne olduğuna şahit lazım cidden daha güzel Bi şekilde anlatabilirsin niye bu kadar sert ve itici yorumlar neye gerginsinde buradaki insandan çıkarıyorsun anlamıyorum annesi o o doğurdu düştüyse bunun çözümünü üretmek sana düşmez annelik sorgulayamazsin had değil had kendine gel belki seni görse selam vermez burda ezikliyosun nefret ediyorum senin gibi üstten üstten konuşan ama kendi hayatında hicbirsey başaramamış mutluluk nedir bilmeyen boş yasayab insanlardan igrencsiniz