İyi akşamlar hanımlar. Geçen gün post açmıştım oğlum kilo almıyor diye bugün doktora götürdüm boyu iyi dedi ama kilosu düşük sadece 450 gram almış şu an 34 günlük. Sütün olduğuna emin misin dedi evet dedim o zaman güzel emzirmiyorsun dedi. Bi meme tamamen boşalmadan diğerine geçmeyeceksin dedi. O saatten beri dikkat ediyorum önce sağdım biraz azalsın diye 70 ml sağdım sonra emzirdim boşaltabildi. Ama şimdi yine emiyor bıraktıkça sıkıp bakıyorum hep çıkıyor süt ne zaman boşalır bir meme ben nerede yanlış yapıyorum. 🙄