Dcl027 Kızlar toz mamaları yaptıktan sonra kaç saat içinde tüketilmesi gerekiyor. Birde biraz içti diyelim bebeğim yarım kalan mama tekrar verilir mi biberon mamasından bahsediyorum
_tuuggcce_ Dcl027 bende sormuştum bu soruyu, çoğu kişide eğer hiç içmediyse 2 saat. Bir yudum bile aldıysa 1 saat demişlerdi
BENOYLEUYGUNGORDUMM Dcl027 içmiyorsa dökerim asla bebeğime vermem hele öyle bir saat falan mümkün değil yani
Lalalac Hiç içmediyse 2 saat bekliyorum gece zor geliyor 1 saatte çöpe atmak. İçtiyse 1 saat bekletiyorum. 10 aylık oldu çok şükür
Damlakrbg Bende fazla bekletmem. Eğer brz kaldıysa max 15 dk beklerim. İçirmeye çalışırım. İçmezse direkt çöp. Zaten buz gibi oluyor. Ve kokmaya başlıyor
Dcl027 Max 1 saat yani . Kimisi de içmediği takdirde direk çöp dedi yani biraz içip bıraktıysa . En sağlıklısı sanınım hiç vermemek 🥹