melekleyla Bebeqim 2 aylik henüz burnunu serum suyuyla çekiyorum ama yaklaşık bir haftadır daha fazla hasta olmasın diye yıkamadan. Duş aldirmalimiyim yoksa burun akıntısı bitinceye kadar beklemelimiyim ne önerirsiniz bilinçli anneler yardım
Dilaraortacc melekleyla aksine her gün duş aldır evin soğuk değilse burnunu sık sık temizle ve emziriyorsan her zamankinden çok daha fazla emzir çok fayda eder banyo yaptirmalisin sıcak su buhar iyi gelir daha hasta olmaz merak etme banyodan sonra hemen giydir üstünü de bisey olmaz Allahın izniyle
okuyor melekleyla yıkadikca rahatlar çocuk. Özellikle duştan sonra burnunu çekerseniz daha rahat açıldığını görürsünüz.
Dorukunannesifatihinbitanesi melekleyla bizim doktorumuz duştan korkma demişti tam tersi rahatlar vücudu, şu an kış iki üç günde bir yazın her gün yıkayın…