Sulee_ hastayken iştahsız ve çok uyuması normal canım, yine süt içirsen biraz, arkasından ilacı versen olur dediğin gibi aç karnına içmiş olmasın. Gündüz yine teklif et yiyecekleri ama şu an uyku arasında kaşıkla bir şeyler yiyeceğini sanmam süt verirsen içer belki.