Kızım yaza 3 yaşında olacak burda anaokulları bu yaşta alıyor. Bende göndereceğim evde çok sıkılıyor çünkü özellikle kışın. Ben de bir uğraşım olsun istiyorum ama ilerde de bu uğraşım bana meslek olsun istiyorum 😊 karışık anlattım biraz ama umarım anlamış sınızdır 😊 var mı fikirleriniz