Amineduru23 Kızlar bebeğim 55 günlük mama ve anne sütü alıyor sma optipro kullanıyordum başlarda gazdan sebep değiştim hip combiotik kullanıyorum. Midesi bulanıyor belki mamadandır diye düşündüm önerebileceğiniz gaz yapmayan mama var mı?
ilos12 Amineduru23 bence bu bebekten bebeğe değişiyor canım. Hipp herkese iyi gelirken benim bebeğimi gazdan delirtmişti. Bize bebelac ve aptamil iyi geldi. Sma kusturmuştu mesela. Deneme yanılma maalesef mamalar biraz.
KKuboss Amineduru23 sma comfort deneyebilirsiniz hipp benim kızımı da mahvetti Aptamil de keza öyle. Boykot diye bırakmıştım mecbur sma comforta döndüm. Farkı laktoz olmaması ya da daha az olmasıydı galiba. Deneyin bir direkt mama değişikliği gibi olmaz belki daha kolay adapte olur