TugcenurLina Merhaba anneler bebeğim 4 ay 6 günlük eli sürekli ağzında haliyle salyası da oluyor. Bundan dolayı sanırım ağız kenarları egzama oldu. Kızarıyor kuruyor. Haftaiçi hastaneye gidicez ama yayılır diye korkuyorum. Başına gelen varmı ne kullandınız
meral7667 TugcenurLina evet benin bebeğinde göz çevresi yanakların da çıktı mustelanin vücut kremi ve şampuanını kullan dedi
Paramedik16 TugcenurLina biodermanın nemlendirici losyonunu kullanabilirsiniz aynı sorun ikizlerimde de oldu 11 aylıklar hala kullanıyoruz doktorumuz önermişti