Oğlum 14 aylık şuanda kabin boy kullanıyorum ama küçük geliyor sanki hiç rahat değil içinde. Bi de sepet kısmı küçük ve yırtıldı bu yüzden değiştirmek istiyorum. Bagi yi bir arkadaşta gördüm görüntüsünü ve kalitesini beğendim ama sorum şu ağır mı açılıp kapanması rahat mı kabin boydan sonra zorlanır mıyım. Bir de çift yönlü olması çok güzel en çok o özelliğinden dolayı değiştirmek istiyorum