Mugerrr diş doktoruna götürün muayene etsin bi.
Benim 4yaş oğlumun da azı dişine çürük olmuştu , ağrıyordu iltihap olmuş , birkaç gündür antibiyotik kullanıyoruz.
13ünde tedavi edilip dolgu yapılacak toplam 3dişine
1 çürüğüne kanal tedavisi , diğer yeni başlayanlara dolgu