gunay_nuray Merhaba bebeyim 4 günlük, dün hastaneden çıkdık anne sütü veriyorum, hiç kaka yapmadı, bu normalmi? Ağlaması yok, gazıda çıkara biliyor, neden kaka yapmıyor?
Hiilyuss gunay_nuray sadeece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyorlar.dogumda makenyum yani kakasını yaptı mı bilginiz var mı