Kızlar biz 8aylikken ilk dozu olduk ikinci dozu olucaz şuan hesapladım asi üstünden 70gun geçmiş antibiyotik filan kullandık hastaydik doktorumuz on gün filan bir süre geçsin demişti,bizde bu aşı çok huzursuzluk ağrı yapmsti yine korkuyorum yaparsa diye ondan hafta sonu vurdurmak istiyorum eşimde evde olsun, 75gun geçmiş oluyor tam yani 2.5ay sonra ikinci doz? Bir problem olur mu geç mi sizce