Kızlarr bugün sabah az bişi kivi denemesi yaptırdım bbebeğime daha sonra vücudu isilik gibi döktü. Sanırım alerji yaptı. Bunun için herhangi bir ilaç kullanmam gerekiyor mu? Yada ekstra bişi yapmalı mıyım? Takip etmem gereken bişi var mı?başına gelen varsa yasa bilgisi olan Yardımcı olur musunuz?