nrysn Kızlar selam, sezaryen kilolarınızdan nasıl kurtuldunuz? 42. Gün oldu bugün. Nasıl gider bu kilolar? Güzel değerli fikirlerinizi rica ederimm😊
hepoyleolurzaten_ nrysn Zamanla gidiyor. Biraz bünyenize metabolizma hızınıza bağlı. Daha çok yeni olmuş doğum yapalı. Acele etmeyin. Zaten bebek büyüdükten sonra peşinde koşturmaktan istemeden kilo veriyorsunuz 😂
hepoyleolurzaten_ nrysn Yok yok valla gidiyo 😂 2 seneyi geçti doğum yapalı, hamile kaldığım zaman ki kilomunda altındayım şuan
Rabiaca Daha çok erken 7 ay oldu benim 107 kg ile doğuma girdim şuan 80 kg yim . 1 aydır da diyetisyene başladım 10 kg yi de orda vermiştim . Zaten 78 ile hamile kalmıştım boyum uzun olduğu için ideal kilom 73