Mryftm biz Hakkari Yüksekova da ilk doğuyu yaptık 3 sene 1,5 yıl önce de Bingöl’e geldik normalde de bu sene bitiyor burası şarktan geldiğimiz için 1 yıl az yapıyoruz ama biz kalicaz batıda her şey çok pahalı iş yükü çok fazla burda hem çok güzel birikim yaptık hemde memlekete 3 saat uzak. Bence aradan çıkarın bitsin gitsin