mfmd Merhabalar çatı katında oturuyorum doğalgazı 50’ye de aldan yatak odam buz gibi diğer odalarım da öyle ne yapabiliriz ev sahibine ne aldırabiliriz ya da biz ne yapabiliriz öneri yardım lütfen
Mgf mfmd b8zimde gecen yil üstumuz bostu alt katta yakmiyodu son ayarda bile evi ısitamadik.yazin pencereleri kontrol ettirip bozik olnlri yptrdik.alt yakmdigi icin yere full hali serdik.yatak odasi isnmiyodu cnku.ustede yeni ev sahibi tasindi.bu sene evimiz sick şükür.ustunz cati oldgu icin o bya etkiliyodr.altkat olsa hali onersi isinize yarardi ama yinede bi deneyin isterseniz
Anneoldum35 Kapı pencere yalıtımı sart,bunlar olmazsa ufak olarak Bi postta gormustum ,kalırıferlerın arkasına su soba arkalarına konan ısı yalıtıcıları var onlardan koymuslar onerıyorlardı,bılmıyorum kı işe yarar mı
BarlasinAnnesi-91 Bizde aynı sorundan müstaribiz görümcem halı ısıtıcı önerdi birde onu deneyeceğiz bakalım 🤨
irosiva mfmd içten kendiniz iç cephe yalıtım yapabilirsiniz kuzenim de en üst katta oturuyor o öyle yapmıştı ve baya da faydasını gördü en azından gereken odalara
irosiva mfmd internetten sipariş veriliyor YouTube a bile yazsanız çıkar alçı yalıtım köpüğü falan lazım sanırım