1annne Kızlar 4 bucuk aylık bebegım meme reddi yapıyor bayadır annemde kıyamadıgı için tarhana yapmıs ama mama gibi yagsız tutsuz versem bı kaç kasık bıse olurmu acaba kılo alımıda düşük
Gizmokzilla 1annne bebeğiniz daha çok küçük emmiyorsa mamayla destekleyin tarhananın içinde bir sürü şey var bir alerji yapsa hangisi yaptı arar durursunuz onu geçtim o bebeğim henüz bağırsak florası gelişmedi bile yazıktır vermeyin. 🌸
Aynenkanka 1annne vermeyin tabi ki meme reddi varsa alternatifi biberondur reddi çözülene kadar tarhana değil.. ya süt sağacaksınız ya da mama
Beyzaveduru O aylarda bizim de oluyordu. Yatarak yürüyerek falan emziriyordum. Sonra düzeldi. Pes etmeyin. Hem anne sütünün yerine bu ayda sadece formül mama verilir tarhana olmaz 🙂