hepayni13 amin canım cümlemıze
Nasıp kısmet bu ısler canımsın ben öyle şaka yapıyorum .4yıl dan sonra böyle bırseye kalkınca bende olur mu olmaz mı merak edıyorum işte yolsa hersey allahtan rabbım tekrardan herkese nasip etsin annelıgı
Hemen olacak diye bırseh yok elbette benımkıde heyecan ıste 😝