mavisimbebek33 Arkadaşlar soğuk aldığınızda sizinde sezeryan bölgeniz adet oldu olacak gibi sancılanıyor mu. Adetime 2 hafta var hala 2 gündür sancılanıyorum. Bi yandan da hamile miyim diye korkuyorum. O yüzden mi agriyor diye
ipegimsi mavisimbebek33 benim bir gece üstüm acık kalmıştı yemin ederim böyle bir ağrı yok doğum yapsaydım daha iyiydi🤣🤣
fyz81 mavisimbebek33 soğuk etkılıyor dıyrlar ama bende bı sorun olmuyor sezeryan yerım hıc acımıyor masallah nazar degmesın kısıden kısıye degısıyor sanırm
mavisimbebek33 ipegimsi yaa 🥹🥹 demek ondan oluyor öyle mi. Çünkü bende gece çok üstümü atan biriyim. Böyle sanki o bölgemden bir şey çıktı çıkacak gibi bi adet sancısı yaşıyorum. Kalçama vuruyor
ipegimsi mavisimbebek33 yapar sonrada karın ağrısı yaptı bende çok sancılandım birkaç gün ama akıllandım uyurken belimi kalın sarıyorum eğer gece soğuksa yada kalın atlet giyiyorum içime sizde öyle yapın faydasını görürsünüz
mavisimbebek33 fyz81 çok şükür canım maşallah. İnşallah hamile falan değilimdir de soğuktan ağrımasina razıyım. 4 aydır ameliyat oldum ilk defa böyle ağrıdı