Ugrnidgok Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri yarım saat uyuyup kalkıyo. Bu ne zaman geçer. Çok yorucu benım için
dlymtn1258 Ugrnidgok merhaba bay bay damlası kullandınız mı herhangi bir zararı yok tabi siz yine doktorunuza danışın