prmserife merhaba, evet dün gittik. Rota virüsü aşısı olmuştu bebeğim geçen hafta o yapar dedi ve 3 saatte bir emzir dedi. Ben sık emziriyordum , artık çene kaslari güçlenmiş çabuk doyuyorlar dedi. Fazlasını kusuyor muhtemelen dedi doktor. Dünden beri dikkat ediyorum saat aralığına gerçekten azaldı kusmasi. Siz ne yaptınız peki nasil oldu bebeğimiz