Devamlı doktora gidiyoruz zaten hastaneden çıkamaz olduk ama bu çocuk iyileşmiyor. Doğduğundan beri boğazında hep sıkıntısı vardı zaten yutak daralması vs.. şimdi 2,3 aydır bu çocuğun hırıltısı balgamı öksürüğü geçmiyor hava ilaç antibiyotik işe yaramıyor. Şimdi çişide kokuyor. Yarın yine götürücez. Evde petek yanıyor üstü hep kalın hamile olduğum için devamlı dışarıda çıkamıyoruz. Bu çocuk neden hep hasta hiç üşütmüyorum. Yaşayan varmı allah aşkına